2009. szeptember 23., szerda

DÖKSZAB 2009 báj Timi

...szal hihetetlen jó (élménydús, izgalmas...) (most több nem jut eszembe olyan fáradt vok) volt....egyszerűen nem akartam eljönni, imádtam az emberkéket a kiscsoportozást a szervezet menedzsmentet (tréningen azt tanultam) és mindent...megtanultam egy csomó új dolgot (köztük a swot-ot) és olyan jó érzés volt h egy csomó dolgot viszont már tudtam is :)))) az utazással nem volt gond, a szállás (kutyaól) vicces volt, a kaja "más" volt...de mindig olyan éhes voltam h mind megettem.....

am 6 csoport volt, mi voltunk a TNT (tehetséges nembunkók társasága)... nem tom h h volt tavaly, de 3 számban pontoztak 1. Dökopoly( olya mint a monopoly csak dökkel kapcsban) 2. egy programot kellett megszerveznünk és lebonyolítanunk (mi divatbemutatót csináltunk a többi csapatot is bevonva) 3. színházat játszottunk az ott megtörtént vicces történetekkel...
a program szervezésnél a csapattársaim megválasztottak programfelelőlsnek, annyira jól esett a bizalmuk :)))
és a végén nyert aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa TNT csapat olyan boldogok voltunk és annyira büszkék voltak ránk a csapatvezetőink ,,,,, és az egész olyan kellemes hangulatúú volt, imádom az erdélyieket sokat tanultam tőlük,(nem csak dök témában)

u.i.: huh most pedig elmek aludni, és megálmodom az új dökünket a sulinkon :)))

Timi

1 megjegyzés:

Betti írta...

nagyon orulok, hogy rajtatok is ugyanugy kiutott a dokszab-szindroma mint rajtunk. a tunetek is azonosak..hjajj nagyon orulok hogy ennyire élveztétek!!! :)