2008. november 14., péntek

Aktív élet a DiNaMit után...

November 3-án, hosszú készülődések és izgalmak után végre megtartottuk az Őszköszöntőt!
Valamilyen szempontból rendhagyó volt, mert most kizárólag DÖK-nak tartottunk "játszós napot". A célunk az volt, hogy a diákok kicsit jobban megismerjék egymást és, hogy a jövőbeli együttműködés gördülékenyebben menjen. Volt itt minden: Japán focitól az Én székemen át, egészen a Pókhálóig. De lássuk ezeket képekben:



A tartalmas nap végén lágy zene mellett megírhatták véleményüket a kocsi, kuka, levélben, amelyek átnézése után úgy döntöttünk, folytatjuk a hagyományokat a télköszöntővel. Reménykedünk abban, hogy valakiknek megtetszenek a Köszöntők és ha mi el is megyünk az Ipariból, lesz aki folytatja.

Az örömöt számunkra mégsem a levelek tartalma hozta meg, hanem, hogy a csapat egy órán át még ott maradt én székemezni, pedig haza mehettek volna. Azt hiszem elértem az első célomat: :)

Zsuzsi

5 megjegyzés:

zacharpali írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Szücsi írta...

Gratulálok! A csoportdinamika szelleme legyen veletek továbbra is!

Szücsi írta...

Gratulálok!

kriszta írta...

nagyonjó, nagyonjó! büszke vagyok a bátorságotokra. Sőt: ha legközelebb találkozunk, kaptok egy okleveles pókhláló-építői minősítést is :)

PZs írta...

Köszönjük szépen!!

Amennyire nem szerettem a pókhálós "játékot" egyre jobban kezdem élvezni: hogy mennyi titok és izgalom rejtőzik benne az valami csodás!!!!