2009. január 9., péntek

a DiNaMit 2 negyedik hétvégéjén beszéltünk róla.....


igen. beszélgettünk arról, hogy a diákjogokról lehetne az iskolákban tartani valamiféle tájékoztatót..... és ekkor felmerült az a lehetőség is, hogy a DiNaMitosoknak, akiket érdekel ez a téma, tartanánk egy workshopot, amin megbeszélnénk, hogy mit is érdemes a témával kapcsolatban tudni és hogy ezt hogyan lehet legefektívebben átadni a diákoknak. nos. mivel szeretném, ha ez a gondolat nem veszne el, így kérlek gondolkodjunk rajta itt a blogon tovább, hogy hogyan ennek nekirugaszkodni és lépjünk az ügyben.


ÚTRA FEL A TERVEZÉSBEN ÉS KÉREM A KOMMENTEKET :)

6 megjegyzés:

Miri :) írta...

Én személy szerint benne lennék a dologban. Szóval bármi van, rám ilyen "jogos" témákban lehet számítani. :)

Unknown írta...

Na meg persze ránk is! :)

Dodi írta...

mno a ságiakból sztem mindenkit érdekel a téma... :) ugyhogy mindent bele! :)

Hodossy Katalin írta...

Oké ifjúság. Vettem az adást.

Találjuk ki az egyes lépéseket.

Hodossy Katalin írta...

Oké ifjúság. Vettem az adást.

Találjuk ki az egyes lépéseket.

Hodossy Katalin írta...

Oké ifjúság. Vettem az adást.

Találjuk ki az egyes lépéseket.