2008. október 10., péntek

Waldmünchen

Waldmünchen óta érzem először, hogy én futok az idő után és nem Ő én utánam... Felkeltem egy meleg reggelen rohanva a buszra, ami Pozsony felé tartott, majd csak azon kaptam magamat, hogy ismét a buszon ülök és hazafelé tartok. Közben öt napot voltam távol, és részt vettem az apró
csodák születésén. Volt szerencsém megismerkedni a Nagyító Alapítvány alapítóit: Limpit és Csabát, valamint az önkénteseket az alapítványnál. Különös öröm volt látni, hogy Erdélyben is létezik a Nagyító Alapítvány. Bár én még csak nemrég találkoztam ezzel a Nagy Projektel, de jó volt látni az együttműködést, azt a tenni akarást, valami nagyobb dolog érdekében. Rám is ösztönző hatással volt. Találkoztam egy új fogalommal, a kompetencia kérdéseivel, lenyűgözött Laci tájékozottsága és tudástára.
Boncolgattuk a női - férfi identitás témakörét,Ági előadásában, egy ineraktív fejtegetés volt, amelybe belefonódott egy kicsit a női test szépsége-téma is, ami nagyon felkeltette az érdeklősémet és vágyom egy ilyen hétvége megismerésére :)

Fontos volt számomra ez az 5 nap, mert megismerhettem egy apró csoda születésének körülményeit és alkotóit és lehet, hogy részt vettem egy másik csoda születésének kezdeténél.
Képzési hajó, a legújabb projekt:)



És végezetül, egy-két kép, csak az emlékezés kedvéért.



2 megjegyzés:

Hodossy Katalin írta...

Nagyon orulok, hogy ilyen jo erzesekkel es ennyi energiaval feltoltodve jottel meg Waldmunchenbol. Tavaly szamomra is nagy elmeny volt, es emlekezetes. Engem akkor az embereken kivul mgaval ragadott a "hely szelleme", azota is keresem, hogy hol es hogyan lehetne nalunk ilyen csodat varazsolni.

Egyegkent pedig mit jelent a kepzesi hajo? :)

Kati

PZs írta...

A hely szellleme engem is elvitt magával, és rögtön úgy reagáltam mint egy kis gyerek mikor meglátja a számára legjobb játékot a világon: "Én is akarok egy ilyet!!!!"

A képzési hajó, egy olyan varázshajó, ami a Dunán ereszkedne le Németországtól kezdve, Magyarországon át, ahol különböző képzések zajlanának. Valami ilyesmi, de ez még persze kiegészítésre szorul. :)

Zsuzsi