2008. október 15., szerda

Érdekel ?!

Sziasztok! :)

A mi napjaink egy része azzal telik, hogy lázasan készülődünk Szilvivel a Diáknapra! Szervezkedünk, és pofásan keresgéljük az olyan embereket, akik szivesen tartanának előadást a drága diákjainknak...
Na már most, példát véve Klaudi és Zsuzsi Tavasz- és Nyárköszöntőjéről, mi is egy játszós napppal készülünk. Ehhez segítséget kérve, és főzve Titeket egy kis csoportvezetésre, kiváncsiskodnék kit érdekelne a dolog.

Ahogy hallottam több DT is szintén akkor rendezi a Diáknapot, mikor Mi! A dátum november 14-e (péntek).

Nagyon örülnénk a segítségnek, és még jobban annak, hogy újra láthatnánk páratokat!

Ha valaki tényleg felkapná erre a fejét, azt kérném, hogy jelezzen...és, hogy a blog is bővüljön és mások is velünk együtt örüljön, akkor a kérdéseket, válaszokat ide várnám.


Köszönjük :)

Szép napot Mindenkinek, meg egy nagy-nagy pusszancs

Betti

3 megjegyzés:

Hodossy Katalin írta...

Sziasztok,

a legutobbi kepzesen beszelgettunk az en eloadasomrol es mondtam, hogy sajnos nem tudok reszt venni, azonban barmi massal, ami nem igenyel szemelyes reszvetelt, szivesen segitem a rendezvenyt, ha tudom.

drukkolok, hogy jol menjen minden.

pusszantas.

kati

Betti írta...

Szia!

Nagyon szépen köszönjük a támogatást, ha valami kérdés felmerülne, DiNaMit-os hétvégén szerintem lesz rá alkalom, hogy tudakolódjam :)

Puszi

Betti

Erika írta...

engem érdekel... hétvégén beszélünk róla :)